EzgiDuru Merhaba anneler. Kizim 6 gun once dedigim sekilde kaka yapmıştı. Bugun de ayni sekilde kaka yapti. Icinde herhangi mukus kan vs yok. Normal bir durum mu doktora gitmem lazim mi Birde meme +mama besleniyor. Ama daha once hic boyle olmamıştı
Hnfkskn EzgiDuru merhaba aynı durum bende de var doktora gittim benimki sadece Mama yiyor mama dışında birşey verdin mi dedi YOk sadece su veriyorum doktorda anlamadı takip edelim duruma göre haberleşip kaka tahlili yaparız demişti
Annnisshhh EzgiDuru bendede durum aynı kına gibi yaptı sz önce mama ve anne sütü alıyor neden oldu anlamadım sma mama kullanıyorum ondan mı acaba
Deletedmom345 EzgiDuru Oğlum 3 aylık civarındayken yaklaşık 20 gün kadar yeşil kaka yaptı.Gaita testi temizdi.Doktorumuz probiyotik verdi düzeldi. Test yapıldı mı?
Hnfkskn Annnisshhh ben hep evolvia kullanıyorum Benim de daha yeni oldu , cevremdekilwr üşümüştür ondandır diyor
Esleminannesiii EzgiDuru kızım 26 günlük sadece anne sütüyle besleniyor kakasi yeşil 2 haftadır doktora götüreceğim ama büyükler kulağı ağrıyan çocuğun yeşil oluyor diyorlar bilmiyorum bakalım doktor ne diyecek
Deletedmom345 EzgiDuru Endişelenmeyin kötü bir durum olsa kusma,ateş beraberinde giderdi.Gittiğim doktor alanında çok iyi bir doçent idi yeşil kaka üzerinde çok durmadı.Ama siz yinede gaita baktırın tabi.Güzel haberlerle dönün🌼
Makbuss EzgiDuru benim kizimda olmustu doktora sordugumda emzirirken on sut ve annenin yedigi yesil gidalar yapiyor dedi on sutu biraz boşa sag ins duzelir korkma herkesin basina gelen bir şey
Esleminannesiii EzgiDuru gerçi sizin bebekler mama yiyormuş benimki anne sütüyle beslendiği için sanırım kulağı ağrıyor 🙄
Makbuss EzgiDuru benim doktorum oyle dedi cnm surekli olursa bi goster doktoruna ınsallh kötü bir şey yoktur
Bisaniye EzgiDuru mideniz bulanmazsa burda fotoğraflarla sebepleri yazıyor belki vardır aradığınız 🤷🏻♀️ http://bebekveben.com/fotograflarla-bebek-kakasi-turleri-ve-anlamlari/