Nurgrvn Kızlar daha doğum yapalı 2 ay oldu. Çok korkuyorum hamile kalırım diye. Kalan varmı aranızda. Adet oldum 40 günün sonunda ama hala olmuyorum şuan. Geçenlerde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı.
Areninannesiii Nurgrvn canim bende sezeryan oldum emziriyorsan olmaman normal ben emziriyorum ve yedi aydir adet gormuyorum her hafta gebelik testi yapiyorum resmen bende cok korkuyorum