Tbilge dun biontech oldm emzirmiyorm.bende tereddutle vuruldm ama vurulmayanlarin herkes ölürken hayatta kalacagini dusunme gudusu beni bir guldurmuyor degil..benim rahatsizligimncok yeni olmasi ,iceriginde ki seyin korkutmasi vs oldu ama hic vuruldum bir kac sene sonra kanser olup olurim gibi bise dusunemiyorm🙈