Kızlar ya bebeğim 11 aylık oldu. Hala bir araba koltuğu almadım. Sonradan alışmaz da oturmaz diye de korkuyorum. Dün bi kadınla adam gördüm. Bebeği ön koltuğa koydu oto koltuğu ile. Kendi arkaya oturdu. Kocası da araba sürdü. Böyle mi kullanılıyor bebek küçük olunca. Bebek de benimki kadar bir şeydi.
Şimdi ben alsam oturur mu. Bide ben kendim tek araba kullandığımda yan koltuğa koysam durur mu. Çok gerekli bir şey dimi oto koltuğu. Bi yönlendirin beni lütfen.