Ruyaninannesi Eşim tatile gitmeyi düşünüyor o zaman bebeğim 3 aylık olacak ve yol 10 saat sizce zorluk olur mu? Tecrübeli anneler fikir istiyorum. ☺️
ekmek-arasi Ruyaninannesi gittim hic zorlukda gormedim ona gore ana kucagini yerlestirdim arabaya uyuya uyuya baka baka gittik altinida durduk molada arabada degistirdim
Tugcerylmzkerem Ruyaninannesi Valla ayni postu ben acicaktim benimkide 3 aylik memlekete gidecegiz 11 saat
Ruyaninannesi Deletedmom4440 niye kız gidenler olmuş 🤣 gitme taraftarı değilim zaten senin yorum gibi çoklu yorumlar gelse eşime diyecektim olmaz diye de baksana herkes gitmiş şansımı kaybediyorum😁😁😔
Zayarzy Biz 14 saatlik yola çıkmıştık ilk gün biraz mızırdanma oldu uyku düzeni yüzünden onun dışında bir sorun yaşamadık.
nightimagine Ruyaninannesi 2,5 aylık bebekle 15 saat yol gittim, öyle güzel gectiki, bebekle yolculuk kolay, büyüyünce isler zorlaşıyor 😁 normalde uyumadığı kadar uyumuştu
Gulenes Ruyaninannesi 3 aylık zaten yolda zorluk yasamazsınız ben 14 saat yol gittim benimki 5 aylıktı hep uyudu araba durunca uyandı etrafa bakmaktan emmedi tek sorun buydu ama sizinki 3 aylık pek dışarısı ile ilgilenmez. Bi sorun olmuyo yani sen tedarikli herseyini al.
balkizimveben Biz geçen yıl 3 aylıkken 15 saat yol gittik hiçbir sorun yaşamadık çok şükür ben asıl bu sene korkuyorum zaptetmek çok zor olacak o yüzden bu yıl uçakla gideceğiz
gocebebirbayan Ruyaninannesi bebek çok yorulur araba ile ya. Ben hastaneye götürüp getiriyorum ağlıyor yoruldum diye. Eve gelince uzatıyor bacakları kolları
2719 Ruyaninannesi arkadaşım 40 günlük bebeğiyle Türkiye turu attı araba olunca bende gidicem 4 aylık oğlum yakında 😍
Deletedmom4440 Ruyaninannesi bence çok zor benim oğlum 3 aylıkken dışarı çıkamıyordum 😂😂😂 ama belki seninki usludur
Ruyaninannesi Deletedmom4440 şu an 1 aylık 4-5 gündür huysuzlaşmaya başladı hep böyle giderse sanırım bende kapı dışarı çıkamam 😁
-1PrncessMaysa Ruyaninannesi benim kayinbabam kanser hastası ve biz ayrı memleketlerdeyiz kocaelinden adanaya gittik özel aracimizla siz düşünün artk 😌 henüz bebeğim 25 günlüktü o zaman vefat etme durumu vardı hala yoğun bakımda… Tabiki gitmeden önce doktoruna götürdüm kızımı özellikle sordum yolculuğa çıkabilir miyiz diye kızımı hemde muayene ettirmiştim hiç bir sknti görmemişti doktoru kızımın… Ya Allah dedik bir kararla çıktık yola tam kapanma zamanıydı ondan bir gün önce yola çıktık normalde 8 saatlik yolu 12 saatte gittik ama vardık çok şükür… Șoyle anlatayım kısaca gidişte de dönüşte kızım mışıl mışıl uyudu 😌♥️ emzirdim yatırdım altını aldım derken yol öylelikle geçti… Tabiki biraz sıkış tıkış benim için zor oldu ama… Şunu da söyleyeyim ama her bebek aynı olur mu bilemem kuzum 😌🤔
Ruyaninannesi -1PrncessMaysa çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah 🤲 ben de gitme durumu olursa önce doktora gidip muayene ettireceğim sıkıntı olup olmayacağını soracağım ona göre giderim kesinlikle 🤗
-1PrncessMaysa Ruyaninannesi aynen öyle kuzum kesinlikle bnmki gibi yap 😘😉 bir sıkıntı görmeyecektir büyük ihtimalle 😉