Zeynepsare-Annesi bende de aynı şey olmuştu. Hatta titreyerek üşüme almıştı hava sıcakken. Meğer mastitmişim.
Bi düdüklüye su koyup kaynattık, daha sonra bi çarşafın içine girip göğsümü suyun buharına tuttum şıpır şıpır süt inmeye başladı. Yarım saat sonra bi rahatlık geldi. Sıcağı görünce süt kanallarım açılmış sanırım.