dogacan 2 aylık kızım 3 gündür ishal sadece anne sütü veriyorum. Bugünde kakası kanlıydı baya neden olur bilgisi olan varmı yardımcı olursanız sevinirim
merve0128 dogacan doktora gitmelisiniz sizin yediğiniz bir şey alerji yapmış olabilir bebeğinize geciktirmeyin Allah korusun
Ebruliates dogacan poposuna bakın taze kan olabilir popo çatlıyor çünkü zorluyorlar bizdede oldu ishal di.
dogacan BarlasMomm her zaman yediğim şeyleri yiyorum farklı bişey de yemedim 2.ay aşısından sonra böyle oldu
dogacan Ebrugzbk evet doktor rotavirüs falan dedi bişeyler ağlamıyor ateş falan yok ama görünce korktum
Mumsyyy dogacan ya bizimde 2 ay asisindan sonra oldu, suan coklu gida alerjimiz var, hicbir sey yemiyorum nerdeyse
Ebrugzbk dogacan dogacan youtube osman gönülal adında çocuk dr takip ediyorum çok verimli geçiyor videoları kakada kan beyazlık be siyahlık görüldüğünde geciktirilmemesini söyliyor dediginiz gibi aşıdan kaynaklıda olabilr ama hekim görüşü çok çnemli umarım minigin sıkıntısı uzun sürmez🌸
dogacan BarlasMomm yok sağlık ocağının yaptığı aşı oldu. Doktora yazdım şimdi rotavirüs olabilir dedi
Melis84 Biz de bu hafta 2. Ay aşısı olduk ertesi gün ishal oldu. Yani aslında tam ishal değil 2 gün birer kez çok sulu kaka yaptı normalde öyle su gibi olmazdı. Ben de aşıya bağladım bu durumu
BarlasMomm dogacan anladim. Alerjide ishal ve kan yapiyor yani bizde öyle ateşi falan var mı. En iyisi siz bi doktora götürün doktor rota dediyse