petunya06 Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3 aylik bir haftalikken kilosu 5.500 du. Doktorumuz normal diyor sknti yok diyor. Sizin bebekleriniz kaç kilo
Kuzeyim09 petunya06 bizimkide 3 ay 10 gunluk 5500 2500 dogmustu dr normal dedi önemli olan doğum kilosu sizinki kac doğdu
petunya06 Hismom maşallah kuzuya. Bizim bir ayda 450 gram almis bana az geldi ama doktor da normal dynce yine de aklıma takildi işte.
gocebebirbayan Hismom diş çıkarırken almıyor canım bırak alsın. Benim kızım da 3 aylıkken 6 kg dı. 4.5 aylık olduk 6400 g. Çok az kilo aldı yemiyor
petunya06 Kuzeyim09 haklısınız bizimki de 3110 doğdu az mı alıyor diye takılıyor aklım annelik hisleri snrm 😀
ikizbabymom petunya06 doğduktan 3 ay sonra doğum kilosunun 2 katı olması beklenir ama doktorun normal diyosa persentil tablosuna bakarak söylüyodur her bebeğin genetiği kiloya yatkınlığı farklı rakamlara takılma😊