BenMathilda Gizem9565 Yeğenim de premature olduğu halde doğduğu günden beri tutuyordu kafasını. İkizi ise daha sonra tutmaya başladı. Benim bebegim ise 3 - 4 aya dogru tam manasıyla tutmaya başladı diyebilirim🙄😁
kahvekokusuu Gizem9565 dogdugunda gayet rahat taşıyordu basını 🤗 her bebek bir olmaz her konuda farklilik gösterir 2 aylik oğlum pusetten kendini atıyor tepinerek ve yüz üstü dönüyor dedigimde de bana kimse inanmiyordu😂
[silindi] Gizem9565 her çocuk farklı. Benim kızım ilk günden daha hastanede kucağımıza alınca bile kafasını sağa sola çeviriyor etrafa bakıyordu