Bugün hastanede bebeğime kan aldırdık. Kan aldırdıktan sonra resimdeki gibi kollarında döküntü oluştu. Hastanede normal dediler ama içim rahatlamadı. Zaten hemşire kan alırken kolları elleri kan içinde kaldı bebeğin eve gelip temizleyince döküntü daha çok olduğunu fark ettim. Başına böyle bir şey gelen var mı?
