Hazalgmk Bebeğim 3 aylık bugün rotavirüs ve menenjit aşısını oldu çok huzursuz ve ateşli.. sizin bebeklerinizde oldu mu acaba ? Calpol verdim ateşi tekrar yükseldi
Arzuuuuuuuuuuu Hazalgmk menenjit aşısı bexsero ise evet ateş yapıyor. Bizim ilkindr değilde ikinci dozunda yapmıştı. Calpolle düşmemiş 38.4 olunca fitil vermek durumunda kalmıştım ertesi güne kalmamıştı bişeyi. İkisi de canlı aşı o yüzden ağır geliyor.