HatunKisisi Bugün doktor kontrolde kalbinden ses geliyor çocuk kardiyolojisine yönlendireceğim dedi nedir acaba bilen başına gelen var mı üfürüm dedikleri bu mu tehlikeli mi 🥺
canimoglum_2020 HatunKisisi benim oğlumda da vardı şuan 1 yaşına geliyor kalmadı daha ayrıca kalp ve damar hast çocuk bölümüne götürdüm çok detaylı inceleme yapmışlardı 1.5 aylıkken şükür bişi çıkmamıştı
Aysin3838 HatunKisisi üfürüm çeşidi vardır illaki hafif olanı ağır olanı bebeklerin göğüs duvarı ince olduğu için sesi duyuluyor . Eğitim fakülte hastanesi varsa pediatri kardioloji gidin detaylıca bakarlar inşallah birseyi yoktur geçmiş olsun
Canan27 Benm kızm şuan 4.5 aylık. 15. Günde farketti Dr. Çocuk kardiyoloji se gittik. Kalp kapakçıhımda açıklık varmış 3 yaşından sonra anjio olur dedi. Çogu kapanırmış Ama bizim kisi kapanma yan yerdeymii ş 😢
Sevinc24 canimoglum_2020 benim kızımda kalbinde delik vardı detaylıda doğunca dinledi doktor üfürüm var dedi peki neden üfürüm duyulur bilgilendirin bizi sonuçta delik olması büyük ihtimaller dahilinde
canimoglum_2020 Sevinc24 Kalp üfürümleri genellikle kalbin içindeki anormal kan akışından kaynaklanır. Doğru çalışmayan bir kalp kapakçığı tipik olarak üfürüme neden olur. Delikle alakası yok yani he hem delik olup hem de üfürümü de olabilir benim oğlumda delik yoktu ama üfürüm vardı demek istediğim o
Sevinc24 canimoglum_2020 yanlış biliyorsunuz kalp delikleri de üfürüm yapar çünkü kan akışını etkiler sizin olmayabilir tabi ama üfürüm duyulup delik olan da var bizzat doktorum Kızı için demişti normal bi soğuk algınlığında üfürüm duydu doktor detaylı da görülmemişti delik vardı 2 yaşında kapandı dedi
canimoglum_2020 Sevinc24 yani yazdığımı anlamıyosunuz galiba üfürüm olunca illaki delik de olmuyor onu diyorum ben
Sevinc24 canimoglum_2020 anlıyorum siz anlamıyorsunuz delik olma ihtimali de var diyorum yanlış bilgi değil yani