ArYa19 Kızlar ebe bunu bana emziriyorum diye yapmadı carezette isimli bir hap önerdi ismini yanlış yazmış da olabilirim sadece bunu içebilirsin dedi başka bir şey yapamam sana dedi
Zlyhatuana Ugggg hapta adetin 3. Günü başlanıyo demi adet omuyorum işte pazartesi ebeyle yüz yüze görüşeyimde bi bakalım yani sıkıntı yapmıyosa iğne vurulurum hapı unuttum korkusu var
Ugggg Zlyhatuana hapin uygulamasını bilmiyorum ama emzirenler için ceratte mi ne hapin adı telaffuzu yanlış olabilir bı ebeye sor sen
bebisimbenm oglummehmedim hadi yaaa neden ki hemşiremiz olur sıkıntı değil dedi ama bir doktora da sormak lazım aslında
oglummehmedim Selinnnn korumuyosa niye yaptırıyoruz ki iğne hap iyi koruyo genelde spiral da kayma oluyor
Laayla Ugggg ben adet olmuyorum nasıl olacak peki of ya ne zor inşallah ikinciye hamile kalmam yavrum çok küçük
Ugggg Laayla vay onların haline Allah yardım etsin gebeliğim zor geçti doğum zaten sırf stres nerdeyse bir sene yiprandim şimdi bebek oldu onun derdi ikinci bı hamilelik düşünemiyorum Allah isteyenlere versin ins
Zehraxx Ben yeni vuruldum daha ebe vurulabilirsin dedi eczaneden 13 tl ye aldim ellerinde yokmus adet olmuycaksin dedi hala tereddutteym.korurmu diye ekstra konuyoruzda aman ne zor.kadin olmak Zlyhatuana