Pinarmete her anne gibi kesinlikle geçecek tavsiyesinde bulunuyorum💜 yani o kafa öyle güzel bi kafa ki kimisinde ağlama nöbetleri yapıyor kimisinde sinir kimisinde yorgunluk. Ben de aşırı derecede uykusuzluk yapmıştı, uykusuzluktan yere düşüp bayılana kadar uyuyamamıştım. Herşey tepetaklak olmuş gibiydi. Boğazıma kadar sorumluluk duygusuyla doldum taştım kafamda milyon tane ihtimaller, sorular, endişeler. Sonra yavaş yavaş adapte oluyor insan. Bebeğiniz iç ritmini yakaladıkça, siz kendinizi daha güçlü hissettikçe her şey düzeliyor. Ha şöyle annelik bitmeyen bir yolculuk, bu yolculuğun varışı yok yolu nasıl yürüdüğümüz bizi ayakta tutan. Kimi zaman uykusuz kimi zaman aç yarım kalan soğumuş yemekler, bir bardak kahveye hasret ama dünyaya yeni bir canlı getirmenin emanetçileriyiz. O kadar aşırı normal bir durum ki içinde bulunduğunuz hal, kendinizi yabancılamayın, yüklenmeyin. Her ne yapıyorsanız doğrusu odur, yanlışsa bile zamanla daha doğruya doğru gidecektir. Mükemmel anne olmak diye bir şey yoktur, evladı için hep iyisini niyetleyen isteyen anne vardır🌸