kbra_ayc1 Kızım 48 günlük bugün doktor sol böbreğinde 4-5 mm lik bir açıklık olduğunu ve yine böbreğinde bir kaç tane kum olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı acaba zamanla geçiyor mu
Nursma kbra_ayc1 kızımda vardı canım her iki böbreğinde de genişlik vardı sağ 3-4 mm sol 5-6 mm di kum da vardı 4. Ayda tamamen geçti. Daha sonra tekrar baktırdık yoktu hiç birşey. Geçmiş olsun size de.
kbra_ayc1 Nursma sağol canım kendiliğinden kapanıyor değil mi. Çok endişelendim de ben. Rabbim senin bebeğine de sağlık versin