Kızla dün çok sıcaktı köydeyim uyuyamadı kızım bende klimayı açtım konteynır da kalıyoruz klimanınolduğu tarafa değil diğer odada ama toplasan hepsi zaten Bi oda ama arada tahta var umarım anlatabilmişimdir gece kalktım ki buz gibi olmuşum ama üstümde atlet vardı sonra kızımın ellerine baktım bu gibi olmuş hemen kaldırdım kundak yaptım ısınsın diye klimayı kıstım çok üzüldüm böyle oldugu için hasta olsa şimdiye kadar Bi belirti olurdu değil mi çok şükür iyi şuan