Bebeğim 10 aylık.. 6.ayında regl olmaya başladım 3-5 gün aksama olsada aylık düzenli regl oluyorum ancak sorun şu ki regl bittikten sonra neredeyse diğer regle kadar bazen akıntı şeklinde bazen lekenlenme tarzında kanamalar oluyor.. normal mi başına gelen var mı