Bu kadar mı beni anlattınız. Kızım 35 günlük. Çok bekleyerek kavuştuğum bir evlat. 2 hafta küvözde yattı. Gazı var, göbek fıtığı, öksürüğü hırıltısı var şimdi de pişik oldu. Yalnızız o ağladıkça içim gidiyor bakamıyorum diye bende ağlıyorum yavrumu doya doya sevemiyorum bile bu halimden dolayı çok suçlu hissediyorum bir an önce büyüsün istiyorum