Merhaba anneler bebeğim 3450 doğdu 4 aylığız kilosu 6500 geldi , doktor bu ay çok az almış dedi . Meme reddi yaşadık şuanda bile çok emmiyor sağıp veriyorum sütüm azalmaya başladı . O yüzden kilo almadı biliyorum. kaşık mamaya başlatmak istedi kilosu az almış dedi . Napcam bilmiyorum 😭, doğduğu kiloya göre hesap yapıyorlar galiba