12 gün önce sezaryen oldum yamuna korse aldım çok beğendim faydası olacağınıda düşünüyorum ama Korse ile emzirmek çok zor olduğu için emzirirken çıkarıyorum. Emzirmelerinizde bebeğim uyanmadığı için uzun sürüyor. Siz emzririken çıkarıyor musumuz? Tak çıkar yapımca etkisi azalır mı acaba? Birde siz bütün gün mü takıyorsunuz yoksa 6 - 8 saat mi?