MandaLinaa Merhabalar, gece emmesini kaçıncı ayda ve nasıl bıraktınız acaba ? Kızım 8 aylık ve kilosu iyi. 10 aylık olunca bırakmayı düşünüyorum.
Feyzosunannesi MandaLinaa kizim haftaya 10 aylik olacak ve hala geceleri kalkar emip uyur her bebek farkli oluyo
Esra-ozsusam4 MandaLinaa bnde denedim aama cok zor. 14 aylık hala gece kalkar emer gittiğiyere kadr artık:) kesenler 1 hafta dayanıyor gece uyansa da baska sekılde uykuya dondurp alıstırtrolar
Rubab_Mommy Fatmamirac_2705 Gunduz 2 saat 1.5 saatte bir 30 40 dk emiyodu.O yuzden kestim ben.Şuan 9 ay 15 gunluk maşALLAH cok saglikli boyu kilosu her şeyi normal cook šukur🌸
1lina1anne MandaLinaa hemen birakin yoksa daha zorlanirsiniz 14 aylik sabaha kadar emiyor artik uyku falan yok bende iyce tukendim
Defneninannesi1108 Rubab_Mommy nasill kestiniz. Mesela uyandii gece zatenn gözü kapali bulur memeyii asla sakinlesmez ne verecem geri uyumazki
Rubab_Mommy Defneninannesi1108 bazilari cok karşi ama ben biraz su veriyodum uyaninca geri uyuyodu.Bi kac gun boyle devam etti.Sonra sut olmadigini anlayinca uyanmadi😄