Bizde 3 ayligiz aksamlari uykusu gelince aglamaya basliyor memeyide emmek istemiyor daha cok bagriyo sonra kucagimda biraz sakinlestiriyorum ayagmda salliyorum tabi sallarkende aglamaya devam ediyor ama pış pışlayarak sakinlestiriyorum cingiragini salliyorum susuyor ve uyuyor