K_M_Y nerede yaşadığınıza bağlı benim evim su an 26 derece gündüzleri kısa kollu zıbın ince tayt ya da şort giydiriyorum çorap giydirmiyorum . Geceleri de uzun kollu zıbın patikli alt ya da içine hiçbir şey giydirmeden çok ince bir patikli tulum giydiriyorum. Eger sürüncemede kalıyorsanız bir hemşireden öğrendiğim taktiği söyleyim çocuğunuzu giydirdikten bir yarım saat kadar sonra ateş ölçerle karnını ve bacaklarını ölçün 36-37 arası çıkarsa tamamdır 36-36.5 Arası ideal. Çocuğun elleri ayakları hep üşür oraya bakarak giydirmeyin bir de sürekli yatıyorlar ya da memedeler yeterince sıcaklıyorlar aman üşür diye düşünmeyin. Doktorum bebek için ideal sıcaklık 23 derece civarıdır fazlasında üstünü inceltmez aman üşür dersen terlediği için kilo kaybedebilir, sıcakladıgı için gazını kolay çıkaramaz uyku oproblemleri Yaşar emmek istemez iştahsızlık olur demişti