Gokturkcum Merhabalar ☺️🥰 Çeşitli sabunlar kullandık şimdiye kadar sebamed bübchen dalin ama bebeğim yüzünü yıkarken ağlıyor genelde 🤢 tavsiyeniz var mı hangi marka daha iyidir bu konuda ?
cocomelon33 Gokturkcum sabun cildini kurutmuyor mu bir de dediğiniz gibi yakıyordur ben hipp in saç ve vücut jelini kullanıyorum hem şampuan hem vücut jeli yüzünü de yıkıyorum yakmıyor hiç