ozgesahiiin Kizlar uyuturken emzik veriyorum daha rahat uyuyor.Son zamanlarda farkettim ki emzik agzinda oldugu surece aciksada hicbisekilde aglamiyor ac ac uyuyor.Uyandirmadan emzirdigimde memeyi reddediyor. 3 AY 15 GUNLUK NE YAPABILIRIM????
ozgesahiiin ozgesahiiin BIDE BIBERONLA HICBISEY ICMIYOR SUREKLI BIBERONU REDDEDIYOR AC OLDUGUNDA DA DENIYORUM AMA ISTEMIYOR
Ogulcan ozgesahiiin canım çok normal artık geceleri daha uzun uyuduğu için benim oğlum şuan 8 aylık oldu 2 aylıkken den beri akşam 9 da uyur 7 de uyanır gece mama için uyanmaz
Wanderlust ozgesahiiin aciksa kesin uyanirdi artik uyku suresi gece uzadigi icin uyanmiyordur. Kilo aliminda azalma yoksa endise etmeyin 🌸
Beyziikoo ozgesahiiin Kesinlikle öyle siz aç sanmayın onu bırakın uyusun uykusu bölünürse huysuz olur size zarar o da 🙄😅
Ogulcan ozgesahiiin yok canım hiç takılma acıksa kıyametleri kopartıyorlar ama büyüdükçe öyle olmuyor 🥰