Liyaninannes İzmir’de yaşıyoruz ama evden pek çıkmıyoruz. Artık zıbınla falan bıraksam üşür mü bilemiyorum. Hala uzun kollu giydiriyorum. Üşür diye korkuyorum. Napmamı önerirsiniz
Morfrenk Liyaninannes kısa kollu zıbın üstüne tişört yeter gündüz. Gece uzun kollu zıbın giydirirsin. Ensesine bak sürekli üşürse ensesi göğüsleri soğuk olur
Demiralpinannesii Liyaninannes İzmir sıcaktır ya haziranın sonuna geldik. Üşüyeceğini zannetmiyorum sırtını kontrol edın sureklı
cocomelon33 Liyaninannes oğlum 2 aylık urfada yaşıyoruz 1 ayından sonra yazlığa geçtik gece bile yazlıkla yatırıyorum üstüne müslin örtüyorum siz de geçmelisiniz bence artık
kucukprensinannesi Liyaninannes aydındayım benim de oğlum 2 aylık arada uzun kolluda kısa kolluda giydiriyorum kalın battaniye örrtüğümde oluyor müslin örttüğümde çünkü gaz problemi çok yaşıyor sancılanıyor ağlıyor
Azyef Antep’te yaşıyorum bir aylık bebegım oda termometrem 29u gösterıyor bugün itibariyle yazlığa gectım yüzü göğsü isilik gibi olmaya başladı
1prens1prensesannesii Liyaninannes ben zıbın üzerine müslin örtüyordum geçen yıl bu zamanlar 1. 5 aylık felandı oğlum.. Şuan 13.5 aylık şükür li hiç hastalanmadı hala ince giyindi uyur üzerini örttürmez
Medusafer Liyaninannes evimiz 24 derece şort tişörtle duruyor dışarı çıkarken sadece zibinla cikariyorum
Asl90 Liyaninannes ağustosta doğum yapmıştım ben 3 gün sonra direk atletle bıraktım evin içinde hatta klimalı odada bi sıkıntı yaşamadım. Sizinki daha büyük havalar sıcak artık bence rahat giydirin terlemesi daha sıkıntılı olur