Bebeğim 4 aylık kendi kendine oynamayı seviyor oyun halisina yada alt açma minderi ne biraktigimda kendiliğinden oynuyo yarım saat bir saat ağlamadan durur bazen bende o ara ya iş yaparm ya televizyon izlerim kahve yaparm kendime yada kitap okurum ama nedense ondan hariç şeylerle ilgilenince kendimi suçlu hissediyorum sanki hep onunla ilgilenmem gerekmiş gibi duygu oluyo yani ben mi abartiyorum.