nsbd1604 Sevgili anneler 14 aylık bebeğim var 3.ayından beri uyku aşamasında parmak emiyor artık ufaktan bıraktırmak istiyorum. Yaşayanlar nasıl bıraktırdınız var mıdır kolay bi yöntemi?
nsbd1604 Ya aslında ben de emmişim bebekken annem hep söyler 1buçuk yaş gibi bırakmışım ama bırakmayanlar da varmış bi arkadaşımın kardeşi 20 yaşında hala uyku sırasında istemsizce parmağı götürüyor ağza