pikacuu Bir kez hamsi aldık yedirmeye çalıştım ama yemedi kustu hep. Bende konserve zeytinyağlı ton balığı aldım. 1 yaşına girmek üzere versem mi diye kararsız kaldım. Şuan taze balık yok ve vitamin değerleri düşük çıktı. Ton balığı veren var mı? Veriyorsanız eğer nasıl tariflerle. Destek lütfen 🙏
nicu pikacuu bu postunuzada cevap vermiş olayım. Bebeklere 2 yaşına kadar konserve ürün, paketli gıda, işlenmiş et ürünleri yedirmeyin. Ağır gelebilir. Yararlı olsun diye düşünürken zarar verebilirsiniz. Balık yemiyorsa doktorunuza danışarak iyi bir balık yağı takviyesi kullanmanız daha sağlıklı olur✋🏻
Nur_kimi pikacuu ton balığı dip balığıdır kesinlikle vermeyin. Bizler için bile sağlıksız sardalya verebilirsiniz en sağlıklısı buharda pişirip yedirebilirsiniz tek yeniyorsa çorbasına makarnasina manasına azar azar ekleyerek deneyin
pikacuu nicu Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Tereddütte kalmıştım içime sinmediği için vermedim. 2 defa post açtım anca cevap veren oldu. Nette baktım da hiç vermeyin diye yazmıyordu hafta 2 defa verilebilir diye geçiyordu. İçerisinde cıva oranı yüksek olan balık olduğunu okudum o yüzden vazgeçtim vermekten. En iyisi doktora danışıp vermek. Çok sağolun tekrardan
pikacuu Nur_kimi RuzgarMommys Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Tereddütte kalmıştım içime sinmediği için vermedim. 2 defa post açtım anca cevap veren oldu. Nette baktım da hiç vermeyin diye yazmıyordu hafta 2 defa verilebilir diye geçiyordu. İçerisinde cıva oranı yüksek olan balık olduğunu okudum o yüzden vazgeçtim vermekten. En iyisi doktora danışıp vermek. Verdiğiniz yanıtlar için çok teşekkür ederim. 🤗
RuzgarMommys Ay bu post nasil görülmemiş kac gündür İnsallah vermemişsindir Ton balığında civa orani yüksektir dip baligidir Sakın verme canim Doktoruna sor omega veriri onu kullanırsıniz Konserve ton balik hic verme