17062019 Çok şükür ilkokula kadar aşı serüvenimiz bitti kızlar 🙏 her aşı zamanı stresten mafoluyordum.doğduğundan beri tek başıma götürdüm çünkü aşılarına. ağlamaları huzursuzluğu derken çok şükür rahatladık☺️🌼
Cennetinsusu 17062019 4 yaşa inmiş aşılar. İlkokulda olacağı aşıyı 4 yaşında olacaklar canım. Hemşiremiz öyle dedi.
Meryem30 Benim kiziminda 2 yaş aşısı 23 haziranda şükür canım hayirlisi olsun inşallah salih bir evlat olmayı nasip etsin inşallah
17062019 Mom9870 4 yaş aşısı mı🙄 büyük oğlum şuan 1.sınıfa gidiyor. Yeni vurdular. 2 yaştan sonra 7 yaşına kadar aşı yoktu. 4 yaş aşısını ilk kez duydum 😒
17062019 Mom9870 Vay anam ben ÇOOK geride kalmışım. 😁 İlk oğlan 2014lü olunca Demekki 2. De herşey değişmiş😏