Şimdiden 2 yıl sonrasını düşünmek bana saçma geliyor açıkçası şu hayatta hiçbir şeyin garantisi yokken. Ona bakarsanız narkoz insanın vücudundan tamamamen çıkması 5 yılı buluyor o zaman sezeryan doğum yapanlar yandık abowww. (Bende dahil) Kullandığımız ağrı kesici yada antibiyotik bile vücuttan 3 ile 7 gün içinde çıkıyor. Bunların da yan etkiler var. Hangi marka olursa olsun aşının olunması gerektiğini düşünüyorum. Aşı olalım sağlık lı yaşayalım.