Melekk_0720 hidrosefali hastasıyım 26 yaşındayım bebekken salıncaktan düşürmüş teyzem annemlerde hastaneye götürmemişler beni bu benimle birlikte geldi bu zamana kadar çok sonradan öğrendim sürekli tansiyonum düşüyordu nörolojiye gittim doktor hiç bir tahlil yapmadan yüzüme söyledi hidrosefali hastası olduğumu sonra emar istedi doğru çıktı ozamandan beri araştırdım çok küçük bebeklerde hidrosefali denilebilmesi için göremiyor duyamıyor konuşamıyor hatta yürüyemiyor olması lazım yetişkinlrdede aynıdır ben doktora diyorum hidrosefali hastasıyım donup bir daha bakıyorlar çünkü hiç bir kaybım olmadı çok şükür sadece her 2 ayda bir belimden sıvı alınıyor beyindeki sıvıyı boşaltmak için hamileyken bile yapıldı bu işlem bebeğim 2 yaşına geldiginde ameliyat olucam ama tabi siz kendi kafanıza göre hidrosefali demeyin bence kendinizi üzmeyin