deniz_s daha once post acmistim dis mi diye bu sefer ustundeki yer sismis tam net cekemedim durmadigi icin bu dis mi sahiden ya altta da yan yana damakta beyazlık var 🙄 [url=https://www.hizliresim.com/fjhkgm9][img]https://i.hizliresim.com/fjhkgm9.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/6n9kjgy][img]https://i.hizliresim.com/6n9kjgy.jpeg[/img][/url]
Glsrnince deniz_s damagını diş için hazırlıyor olabilir canım benimkide 4 aylıktan beri öyle 7 aylık oldu hala diş yok 🙂
Asl90 deniz_s canım alt dişlere çok var daha ama üst yanlış görmediysem şişmiş sanırım ilk üstler çıkacak. Benim oğlumunda altları çok erken beyazladı erken gelecek dedim ama şu an 9 aylık bir hafta içinde üstler şişti ve 3 dişi geliyor. Beyazlıktan çok şişmesi az kalmış demek
Annis-ogul deniz_s ayy daha çok ufakmis cnm .diş için erken sanki ama belli de olmaz bizim 10 aylik oldu hâla bekliyoruz diş .
Annis-ogul deniz_s ins rahat çıkarır cnm ama belli de olmaz tabi kimi erken çıkarıyor. Bnde 4. Aydan beri dış bekliyorum😅🤣😂
MihrimahRabia Sanki çıkacak gibi durmuyor pek o şekil şişlikler olabiliyor benm kızımda örneğin var ama çıkacak olduğu zaman bi farklı şişiyor şuan üst diş geliyor şişmişti ve derinin altında sişi belliydi ucu patlamış
deniz_s Asl90 anladm canim daha gecen sislik yoktu sadece tomurcuk gibi bir sey gordum aka simdi beyaz ve sismis damagi ben de suphelendim bekleyelim bakalim son gunlerdeki cok aglamasi belki de bu yuzdendi