Bayancokbilmiss 4 ay 19 günlük. Gece uykusunda cok sukur sorun yok, aksamlari da babasi evde olunca onun kucaginda susuyor, o uzun sure taşıyabiliyor cunku🤷♀️ ama gunduz tek basima cok zorlaniyorum, ne yapacagimi nasil sakinlestirecegimi sasiriyorum. Onceden memede susar uyurdu, artik sutum de yok, sadece mama veriyorum. Ama biberonu da reddediyor, agzini sımsıkı kapatip mamayı fışkırtıyor ve sanki iskence yapiyormusum gibi agliyor. saatlerce ac kaliyor, karni ac oldugu icin uykuya dalamiyor, uyumadigi icin daha cok agliyor, agladikca mama icmiyor… bu kısır döngüde savas veriyoruz simdilik. Aha uyandi agliyor😨