Merhaba, avmdeki bebek bakım odasını kullanıyor musunuz? Bir katta bir adet bebek bakım odası varsa odayı kilitleyip içerde çocuk uyutabilir misiniz? Bu hak mıdır sizce yoksa başka çocuk ve anneleri mağdur etmek midir?
Bu konudaki tutumunuzu merak ettim, bazı avmlerde emzirme odaları oda oda ayrılmış durumda ama bazılarında ise katta sadece bir oda var. Katta sadece bir oda olmasına rağmen oda kilitlenebilir mi? Ben bu duruma karşıyım ama sizin fikrinizi merak ettim bu duruma göre tavrımı değiştireceğim.