Edaa28 götürdük hidroterapi kısmında sadece sona doğru sıkıntı çıkardı, süt banyosunu sevdi bizimki masajda ağladı çünkü uykusu gelmişti emzirip masaja devam ettik uyuyakaldı masajda 😂 benim bebeğim çok huzursuz bir bebek gaz kusma vs bi sürü problem de var ona rağmen spa sonrasında ve gecesinde çok rahat uyumuştu biz tekrarlamayı düşünüyoruz açıkçası