36+4 te doğdu ve sarılığı çok yükseldi şuan değerini hatrlamıyorum 22 mi neydi iki hafta kaldı doğum kilosu da çok düşüktü doğumdan aobraki ödem de gidince doğum kilosuna ulaşana kadar kalsın dendi. Tam taburcu olcak iki hafta kaldı öğrendik ki enfeksiyon kapmış orda bir hafta da enfeksiyondan kaldı ahhh yavrum ahhh o günlerim geldi aklıma😭😭😭😭😭anlatılmaz yaşayan bilir anca 20 gün hiç görememeyi