nur-nr_123 bu uyku arkadaşına adapte etmem lazım evet haklısınız o atsın ben tekrar koyacağım.
inşallah bende kendi kendine uyuduğu zamanları göreceğim.
Gündüz nasıl yapacağım gece karanlıkta işim kolay oluyor ama gündüz kendi kendine uyumuyor yani dalmıyor bile beşikte.
pış pış yapıyorum kucaklayıp gözler fıldır fıldır hiç banamısın demiyor.
Tek uygulamadığım şey hergün belirli bir saatte kaldırıp yatırmıyorum yani eğitim de kural her gün aynı saatte kaldır yatır mantığı ama ben sabah kendi uyansın istiyorum bazen 7,5 bazen 8,5-9 da uyanıyor haliyle bu sonraki uykuları da etkiliyor tabi.