Uykusuzanne canm benm annmdede oluyordu bu arada çok fazla ailevi sıkıntılar yaşadı annm hep sitresten flndır diyodu bende netten araştırdm bi sürü şey yazıyodu bir gün bir götürdüm yüksek şeker çıktı annmde vücudun artık sana msj vermeye başlamış nerde kaldn sen bu şekerle demişti hatta bana bile kızmıştı doktoru bu duruma gelen kadar nerdeydinz diye hemen yüksek dozdan insülin başladı bence gitmelisin