20 aylık bir kızım var , artık o kadar agresiflesti ki istediğini yapsan sinirleniyor yapmasan sinirleniyor , bazen kriz anında sadece oturup bekliyorum, kalbim sıkışıyor evden kaçıp avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum , 2 yaş sendromu mu artık neyse cidden zor, oyun oynarken bile korkuyorum bazen , oyun yaparken birşey göstersem bile kriz çıkıyor, uykuya direnmeleri arttı, eskiden dışarı çıkınca sakindi Şimdi dışarıda da kriz , illa ki agresiflestigi birşey oluyor, ne yapacagimi şaşırdım gerçekten psikolojik olarak çok yorucu, ne zaman sakinleşmeye başlıyorlar ne olur biri yazsın