sevdanurrrrr 21 aylık kızım var tuvalete alıştırmayı düşünüyorum acaba erken mi çünkü havalar ısındı artık pisik oluyor yada isilik oluyor sıcaktan bezi bıraktıran anneler tavsiyeleriniz nelerdir
Mirac_21032019 sevdanurrrrr erken tabiki cnm daha kendini bile tam ifade edemiyoki.Benim oglum 27 aylik 30 da baslicam