AloneMom bzm gderimiz aylık 4 bni bulmuyo yalnz mutfamda her sabah avakoda yemiioz doğuda bn dogalgazsiz kıçı kırık evlere sirf ev yok die bizlere 600 800 lira kira alıyorlar daha kömür parasını yakma parasını saymıyorum sen doğal azli ev nde sıcak suyun ocağın tek fatura gelirken. Bn burda üstüne tup parası ve şofben için ayrı elektrik ödüyorum elektrk burda sknti tamamn sürekli şofben yakıp elektrci parası ni saymıyorum dsardan herkese konuşmasi kolay siz orda 2 liraya patates bulursunuz ama bn burda tek bi yer oldgu için yeri gelip 4 lira verdgmi bliyorum daha da dger masraflarını saymıyorum srf mecburuz die. Tabi siz 4 bin i baz alarak konuşuyorsunuz ama inanın 6 bin de ek gelse bsey değişmeyecek bn bnu anlatıyorum cnku sizden mislisiyle geri alıyorlar belki bi Cafe ye gder cay içerseniz burda onu da yapmıyoruz yani yok hani 10 bn alioz ya harcayamioz yani soyuyolar bizi ev kirasyla elektrkle ısınmayla