dominantteyze Bayanlar pglum 5 gün önce düştü doktora götürdm kusma vs olursa getir dedi öyle fışkırır gibi çok bi kusma olmadı sma o günden beri yedikten sonra kusuyo az az yani önceye göre arttı bişey olmuş olabilirmi acaba
attbianne dominantteyze tekrar gidin doktora bı bağlantısı olabilirde olmayabilir de ama geç kalmayın
dominantteyze hemsirebiranni doktor fışkırırsa getir dedi normal az kusuyo götürmelimym ya korktum şimdi