Rozalinda evet canım ben de onu tahmin etmiştim çok geçmiş olsun. Şöyle düşünelim Allaha şükür hepsi şifası olan hastalıklar. Rabbim evlatlarımızı beterinden korusun, bizleri yarabbi şifa diye aratmasın. Evet anne olarak çok üzülüyoruz çok yıpranıyoruz. Ben tüm lohusalığım boyunca evladıma aldığım hiçbir şeyi giydiremeyeceğim diye ağladım. Halbuki ne basit bir şey, ama insan en ufacık bir şeye bile üzülüyor. Bebekliğini doyasıya yaşayamıyor, kucağıma alıp sarmaya korkuyorum bacakları birleşecek sorun olacak diye. Ama Allah büyüktür, derdimizin devası da var şükürler olsun. En iyi tarafı da bebeklerimiz büyüdüklerinde bunları hiiiiiçç hatırlamayacaklar💕 biz de onlar için bir parça yıpranıyoruz, annelik hiç kolay değilmiş 🤷🏻♀️