Cinarduygu12 kızım böbreginden 26 mayısta ameyt oldu böbregin birinde stent var 2 ay sonra ameystla cıkarılcak meme+mama alıyor. Üstelik böbrekten acılan kanalda darlık var taş maş olsa yandk çii geçmiyor kanaldaki darlıktan.gazide profa gidiyoruz ve birde koruda profa gidiyoruzikiside asla su verdirtmiyor kızım 4,5 aylık bundan haric ameliyatını yapan cocuk ürologuda suya gerek yok diyor