Kızlar selam oglum 8aylık, 6.ayında kabin tipi arabaya gecis yaptık. Ama asssla oturmak istemiyo. Bindirip dısarı cıkıyoruz 10-15dk sonra aglayıp kucak istiyo ama ne aglamak sanki etini kopartıyorlar. Havalar güzelleşti her gün cıkıp hava alalım gezelim istiyorum ama tam bi işkenceye dönüyo benim icin.hem oglumu kucagıma alıp hem arabayı da sürmem imkansız Sizce ne yapsam da daha uzun süre oturup zaman gecirebilir?