harley doğum yaptığımdan beri yemek konusunda çok tembelleştim canım ben her gün yemek yapmaktan kaçınıyorum son 1 haftadır yeter artık dedi eşim yemeklerini özledim bir de sürekli dışarıdan yiyoruz iyice tembelleştim. Bugün de bir şey yapasım yok ama bakalım ilerleyen saatlerde neler olur