emation55 Önerisi olan varmı kızlar nuk marka iyi diyorlar ama oda çok pahallı avent de iyi diorlar ama o kdar para veremem şuan
Keremozaninannesi emation55 bende nuk kullandım gerçekten akitmiyor 😂 ablam weenin pipetlisiyle başladı hiç akıtma yapmıyor dedi
emation55 Keremozaninannesi valla şuan 90 TL bi tarafım al dior bi tarafım çok pahallı dior karar veremedm pipetliyi şimdi içemez yA daha yeni 6 aylık olduk😍
emation55 denizzmomy bizde yeni 6 aylık oldu silikon bardak almstm onda veriorm da ondada çok genzine su kaçıyor birde kendi alışssın istyrm
ezogelinn emation55 10 aylık weenin alıştırma bardağını aldik ama sevmedi içmiyor biberonla su içiyor bu arada akıtmıyor iyiki çok pahalı almamışım dedim
Miniknur Wee aldim. Suluk akitmiyor ama kizim akitiyor:) icerken damla damla dokuluyo ya biberona alismis. Wee nin agzinda cizgi gibi delik var.tam kavrayamiyor galiba
emation55 Keremozaninannesi yani hiçbir şey bıraktığımız yerde kalmıyor ki düşünün bir suluk iyi bişi 80 90 arası🤷🏻♀️
Keremozaninannesi emation55 dolaptan bakın birde bazen alıp kullanmıyolar daha uyguna bulursunuz belki
dehsetulvahset emation55 canm baby plus antikolik suluk kullandik cok memnundum iglum ucunu yirtti 25 liraydi fiyati simdi de mamajoo aldim indrmle 30 tlye normal fiyati da ,40 tl zaten ondan da.memnunum asla akitmuyo