Bebek-annesi pinar5595 sütün yetmediğini nasıl anladınız ? dilruba demirezer çayı çok güzel artırıyor. Hümana da kullandım oda arttırdı baya ilk zamanlar. Düzenli sağım düzenli emzirme sürekli çalışan göğüsler süt üretir.
Yrnasl pinar5595 canım süt yetmiyor diye bişey yok sıkıntıya girme eğer sağlık konusunda bir problemin yoksa bebeğin günde 5 6 kez çiş yapıyorsa sürekli ağlamıyorsa ayda 500 gr alıyorsa doyuyodur. Benim sütün 10 gün boyunca 2 3 damla geliyodu sonradan fazlalaştı ve ekstra bişey yapmadım zaten sağım makinalarında sağdığında senin gerçek sütün aynı olmaz. Senin sütün bebek memeyi emerken salgılanırr. Bebeğin çektikçe gelir o süt yok göğsümü sıkınca gelmesi lazım sağınca gelmesi lazım diyen herkese gül ve geç sütün yetmese bebeğin kilo almaz sürekli huysuzlanır sen strese girdikçe sütün dahada azalır sen sakin ol pozitif düşün ayrıca 12 günlük bir bebeğin zaten emeceği süt miktarı ilk emişte 30 cc bile değildir küçücük midesi olur çünkü
pinar5595 mommyandson Bebek-annesi Damla6117 sağınca 30 ml bile olmuyor annemde diyor normalde daha fazla olması gerek diye bir de baya uzun emiyor bebeğim sonra mama veriyorum hiç doymamış gibi mamayı yiyor
Pol34 Sütünüzün yeteceğine inanın öncelikle, kendi tecrübelerimden yola çıkarsam 1 uyku, 2 su, 3 tahin helvası, 4 bestlak damla bunlar benim sütümü arttırdı. Herkesin bünyesi farklı tabi
Pol34 zeynepduha genelde ben de öyleyim 😄 ama bir saat uyusam bile göğüslerim doluyor önceden kafasını koyduğu gibi uyuyanlara şaşırırdım ana olunca kafam yere değmeden uyuyorum 🤣
12svg Humana süt arttırıcı vay var ondan deneyebilirsin. Tahin helvası, yeşil sogan, hurma ,bulgur pilavi, su evet süt yapar ama sütü zengin kılmaz. O yüzden sıvı olan seyleri cok tüketin komposto çorba ayran karpuz kavun …
Balkupu pinar5595 bebegm 6 aylık ve sağdığımda 30 ml süt çıkıyor benim bebeğime hayli hayli yetiyor sağdığınızda çıkan süt gerçek sütünüz değildir bebeğiniz emdikçe süt üretimi devam eder, şu an bebeğiniz midesi ceviz kadar zaten, bebeğiniz sizin kokunuzu istedeği için emmek istiyor artık bu sütüm yok olaylarını üstümüzden atalım her postta görüyorum üzülüyorum gerçekten ya az ebe sayfaları takip edin boşu boşna strese girmeyin, sütünüz hayli hayli yetiyordur emin olun
Wanderlust pinar5595 siz doktor disinda annenize dahi bakmayin 12gunluk bebek zaten midesi ne kadar ki doymuyor diyorlar. 15.gun kontrole goturun doktorunjz veya hemsireniz desin eger kilo alimi ve sariligin durumuna gore bosuna mamaya baslamissiniz bence hem bebek emdikce artiyor sut siz sut yerine mama verdiginizde emzirceginiz vakti mamaya ayirdiginizdan sut uretiminiz de o duzeyde kalicak. Gunluk 5-6 cisli bez aliyorsaniz doyuyordur dedigim gibi doktorunuza danismadan mamaya bosuna baslamayin. Hayirli ugurlu olsun bebeginiz bol su icin ve gunlerinizin tadini cikarin kimsenin sizi strese sokmasina da izin vermeyin 🌸
Damla6117 pinar5595 bulgur pilavı tahin helvası ye rezene tohumu al aktardan onu demle beyaz kuru dut al onu yap nette tarifi ben birde galactago damla kullanıyorum hangisi yaptı bilmiyırum ama çok şükür sütüm arttı bu söylediklerimin hepsini yapıyorum bi gün rezene yapıyorum bi gün dut
Bebek-annesi pinar5595 Gazı varsa da emmek ister refleksini geliştirmek için de. Sağılan süt miktarı ( pompa ve pompa başlığına göre değişir ) 30 ml doyması için yeterli. 40 günden küçük bebeklerde 2 saatte bir çiş yapması beklenir çişi takip edin yapıyorsa doyuyor. Her kıpırdanışında besleyin o daha çok küçük hep sizi ister koklamak ister hiç korkmayın alışır diye hep yapışık gezin hem sütünüzü artar hem bebek mutlu olur.
12svg pinar5595 pinar5595 e bebekte malt içecekleri var onu da deneyebilirsiniz. Ben içeriğini okudugumda icinde b vitamini olduğunu gördüm. Bulgur da cok süt yapiyor ve icinde b vitaminin den zengin. Vitamin Takviyeside alabilirsiniz ben kullaniyorum. Ve en önemlisi uyku dinlenmeye bakın o da cok süt yapiyor kendinizi yormayin
pinar5595 Wanderlust doktora mama verdiğimi söyledim doktor sarılık değerinin düştüğünü görünce nasıl yapıyorsanız öyle devam edin dedi. 30 ml verdiğimi söyledim olur dedi gerekirse biraz dHa fazla verebilceğimi söyledi ama içim rahat değil tabi yinede mamayı bırakmaya da cesaretim yok sarılıktan dolayı
Mehmetaslan pinar5595 kendini keşfetmelisin canım başucuna hurma kuru incir çiğbadem ceviz koy tabiiiiikiiii bol su ile birlikte emzirirken su içemeye özen göstermelisin sütün artar bunun dışında dereotu mutlaka tüketmelisin tahin ve tahin helvası da tabiiiiikiiii ayrıca mesela bende balık özellikle levrek ve tavuk süt yaptı eltimde kırmızı et yapmış bunlardan hangisi sana uyumlu bakıp bu joker besinler özellikler hafta 3 kez tüketmeli başta saydıkşarımı hergün yemelisin. Kilo için kesinlikle takıntı yapma öncelik bebeğin ve senin sağlıklı mutlu olmaz gece yarım ekmek yediğim halde 4 ayda 13 kilo verdim sadece emzirerek 🥰🌈🍀 bol sütlü sağlıklı günler dilerim
KMerveK pinar5595 canım benimde öyleydi ilk haftalar böyle oluyor korkma ve 2 saate bir emzirmeye devam et çocuk açlıktan ağlamadığı sürece mama verme sonra düzene giriyor.Bulgur pilavı ye humana çay al bol bol hurma ceviz fındık ye yeşillik ye karışık marul salataları ye güzel sulu yemekler ye ve bol bol su iç hiç korkma bende tecrubesizlikten çok ağladım sizlandim bi kaç hafta sonra düzene girdi şükür sütünün yetmediginide düşünme onun midesi zaten ufacık şuan emip uyuyorsa ağlamıyorsa problem yok demektir
pinar5595 KMerveK benim bebeğim 36. Haftada doğdu hastanede direk mamayla başladık süt mama yapıyorduk 5. Gün süt artmaya başlayınca mamayı kestik 7. Gün bebeğimin sarılık olduğunu öğrendik ve değerimiz baya yüksekti. O günden sonra emzirme ve mama ile devam ettik mamayla devam edince değerimiz düştü o yüzden şimdi mamayı bırakmaya çok korkuyorum sarılık artarsa diye