Erdeminannesi38 aynı şeymi bilmiyorum ama kızım kakasını yutmuştu ve kendini zehirlemişti kontrolde kalp atışı durunca acil sezeryana alındım ve hemen yoğun bakıma alındı orda farkedildi 10gün yoğun bakımda kaldı kanında da enfeksiyon olduğunu söylemişti doktoru yuttuğu için çok şükür atlattık o süreçte 10gün sonra kavuştum kızıma ama sağlığı yerinde çok şükür hatta bağışıklığı düşük olur diye korktum 7gün serumla beslendi anne sütü almamıştı şuan 6aylık bağışıklığıda düşük değil